Oficjalny portal Powiatu Nakielskiego

Ogłoszenie o zasadach funkcjonowania Starostwa Powiatowego w związku ze stanem epidemii z dnia 21 grudnia 2020

Ogłoszenie o zasadach funkcjonowania Starostwa Powiatowego w związku ze stanem epidemii z dnia 21 grudnia 2020

Ogłoszenie z dnia 21 grudnia 2020 roku

Ogłoszenie do pobrania w formacie docx. (30.2 KB)

Ogłoszenie do pobrania w formacie pdf. (132 KB)


Szanowni Państwo, Mieszkańcy Powiatu Nakielskiego,

działając na podstawie §21 ust. 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz. 2316),

kierując się troską i poczuciem odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo pracowników urzędu, mieszkańców i gości, 
w związku ze stanem epidemii, wykonując zalecenia organów państwa oraz służb sanitarnych, począwszy 

od dnia

28 grudnia 2020 r.

wprowadzam  następujące zasady działania Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.

1)        

a)        tworzy się strefy zabezpieczenia, do których swobodny dostęp mają wyłącznie pracownicy Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu nakielskiego (po odnotowaniu godziny ich wejścia 
i wyjścia w rejestrze);

b)       ogólna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w siedzibie urzędu nie może być większa, niż ustalony limit;

c)        limit liczby interesantów ustala się odrębnie dla każdej siedziby, biorąc pod uwagę 
specyfikę wykonywanych zadań zlokalizowanych tam komórek organizacyjnych, powierzchnię ciągów komunikacyjnych i biur, liczbę pracowników bezpośredniej obsługi, a także wytyczne służb sanitarnych 
i przepisy prawa;

d)       przyjmuje się następujące limity liczby interesantów obsługiwanych w tym samym czasie dla siedzib urzędu:

- budynek A – 10;

- budynek B – 1;

- Powiatowy Zespół Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności – 1;

- Referat Turystyki i Sportu (część administracyjna) – 2;

- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Nakle nad Notecią – 3;

- Filia Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Szubinie – 2;

e)        bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się według następujących zasad:

- w budynkach A i B ruchem interesantów kieruje wyznaczona osoba, która wpuszcza kolejno interesantów 
do poszczególnych biur, zapewniając, aby ogólna liczba osób, które w tym samym czasie znajdują się wewnątrz, 
nie była wyższa, niż ustalony limit. Wejście do budynku B odbywa się wyłącznie przez budynek A;

- w pozostałych siedzibach urzędu nadzór nad utrzymaniem ustalonego limitu interesantów pełni kierownik komórki organizacyjnej, a podczas nieobecności osoba zastępująca; 

- wejście do budynków A i B jest możliwe wyłącznie od strony Pl. Szkolnego;

- każda osoba, która wchodzi do siedziby urzędu zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej, określonych w przepisach prawa i dezynfekcji rąk. Osoba, u której widoczne są wyraźne objawy grypopodobne zobowiązana jest do pomiaru temperatury ciała. W przypadku temperatury wyższej niż 37oC jest proszona 
o opuszczenie budynku i kontakt drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu ustalenia  formy załatwienia wniosku. Jeśli wizyta w urzędzie, według deklaracji interesanta lub zgodnie z typem załatwianej sprawy, przekroczy 15 minut, osoba, która wchodzi do siedziby urzędu składa pisemne oświadczenie o braku grypopodobnych  objawów oraz o  braku kontaktu z osobą zakażoną, w izolacji lub kwarantannie, a także o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Dane wszystkich osób, wchodzących do urzędu umieszcza się w rejestrze;

- ustala się zasadę, że do budynków urzędu wpuszczane są wyłącznie osoby załatwiające sprawę, bez osób towarzyszących, chyba że osoby towarzyszące wymagają stałej, nieprzerwanej opieki ze strony osoby załatwiającej sprawę lub osoba załatwiająca sprawę wymaga takiej opieki;

- sala Nr 22 w budynku A zostaje czasowo przekształcona w punkt obsługi interesantów Wydziału Komunikacji;

- w tym samym czasie w punktach oczekiwania na obsługę interesantów Wydziału Komunikacji jednocześnie nie może  przebywać więcej niż 10 osób;

- pomieszczenia poczekalni dla interesantów Wydziału Komunikacji oraz pomieszczenia administracyjne, w których następuje obsługa zwiększonej ilości interesantów są regularnie ozonowane;

2)       obsługa interesantów odbywa się w następujących godzinach:

- Wydział Komunikacji:

poniedziałek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00)

wtorek w godz. 7-14.00 (ostatnie wejście o 13.30)

środa w godz. 7-14.00 (ostatnie wejście o 13.30)

czwartek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00)

piątek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00);

- pozostałe komórki organizacyjne – 7-15 (ostatnie wejście o 14.30);

- kasa urzędu – 7-14;

3) zachęca się interesantów do kontaktu z urzędnikami, załatwiania spraw i uzyskiwania informacji drogą  telefoniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej, operatora pocztowego, firmy kurierskiej oraz platformy epuap.gov.pl;

4) radni Rady Powiatu Nakielskiego i członkowie Zarządu Powiatu Nakielskiego poruszają się swobodnie po wszystkich siedzibach urzędu, przy zastosowaniu środków ochrony osobistej, określonych w przepisach prawa i po dezynfekcji rąk (po odnotowaniu godziny ich wejścia i wyjścia w rejestrze);

5) kasa urzędu pozostaje otwarta, jednak zachęca się interesantów do dokonywania wszelkich opłat w drodze przelewu na nr konta: 30 8179 0009 0000 6288 2000 0070 lub kartą w siedzibie urzędu. Po godzinie 14 płatność w siedzibie urzędu wyłącznie kartą.

6) w godzinach pracy urzędu, w dni robocze, przed siedzibą budynku A, a także przed siedzibą Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Nakle nad Notecią i w Szubinie wystawia się skrzynki podawcze, w których wnioskodawcy umieszczają dokumenty papierowe w sytuacji, gdy świadomie rezygnują z bezpośredniego ich doręczenia pracownikowi urzędu. Procedurę postępowania dokumentami papierowymi określa odrębne zarządzenie;

Baza numerów telefonów i adresów email znajduje się na stronie powiat-nakielski.pl w zakładce „kontakt” oraz na drzwiach urzędu. 

Numer do Biura Obsługi Klienta, które połączy Państwa w każdej sprawie do właściwego urzędnika:

52 386 66 22

Tadeusz Sobol

Starosta Nakielski

Data dodania 23 grudnia 2020

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.