Oficjalny portal Powiatu Nakielskiego

Ogłoszenie o zasadach funkcjonowania Starostwa Powiatowego w związku ze stanem epidemii z dnia 7 czerwca 2021 r.

Ogłoszenie o zasadach funkcjonowania Starostwa Powiatowego w związku ze stanem epidemii z dnia 7 czerwca 2021 r.

Ogłoszenie z dnia 7 czerwca 2021 r.

Ogłoszenie do pobrania w formacie docx.(30,72 KB)

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Powiatu Nakielskiego,

działając na podstawie §21 ust. 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 r., poz. 861 z późn. zm.),

kierując się troską i poczuciem odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo pracowników urzędu, mieszkańców i gości, 
w związku ze stanem epidemii, wykonując obowiązki wynikające z przepisów prawa, zaleceń organów państwa oraz służb sanitarnych, począwszy od dnia 7 czerwca 2021 r. wprowadzam  następujące zasady działania Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.

    1. tworzy się strefy zabezpieczenia, do których swobodny dostęp mają wyłącznie pracownicy Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu nakielskiego;
    2. ogólna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w siedzibie urzędu nie może być większa, niż ustalony limit;
    3. limit liczby interesantów ustala się odrębnie dla każdej siedziby, biorąc pod uwagę specyfikę wykonywanych zadań zlokalizowanych tam komórek organizacyjnych, powierzchnię ciągów komunikacyjnych i biur, liczbę pracowników bezpośredniej obsługi, a także wytyczne służb sanitarnych i przepisy prawa;
    4. przyjmuje się następujące limity liczby interesantów obsługiwanych w tym samym czasie dla siedzib urzędu:
      1. budynek A – 14;
      2. budynek B – 1;
      3. Powiatowy Zespół Do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności – 2;
      4. Referat Turystyki i Sportu (część administracyjna) – 2;
      5. Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Nakle nad Notecią – 3;
      6. Filia Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Szubinie – 2;
    5. bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się według następujących zasad:
      1. w budynkach A i B ruchem interesantów, pod nadzorem sekretarza powiatu, a podczas jego nieobecności, dyrektora Wydziału Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli, kieruje wyznaczona osoba, która wpuszcza kolejno interesantów do poszczególnych biur, zapewniając, aby ogólna liczba osób, które w tym samym czasie znajdują się wewnątrz, nie była wyższa, niż ustalony limit. Wejście do budynku B odbywa się wyłącznie przez budynek A;
      2. w pozostałych siedzibach urzędu nadzór nad utrzymaniem ustalonego limitu interesantów pełni kierownik komórki organizacyjnej, a podczas nieobecności osoba zastępująca;
      3. wejście do budynków A i B jest możliwe wyłącznie od strony Pl. Szkolnego;
      4. każda osoba, która wchodzi do siedziby urzędu zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej, określonych w przepisach prawa i dezynfekcji rąk;
      5. ustala się zasadę, że do budynków urzędu wpuszczane są wyłącznie osoby załatwiające sprawę, bez osób towarzyszących, chyba że osoby towarzyszące wymagają stałej, nieprzerwanej opieki ze strony osoby załatwiającej sprawę lub osoba załatwiająca sprawę wymaga takiej opieki;
      6. w tym samym czasie w punktach oczekiwania na obsługę interesantów Wydziału Komunikacji jednocześnie nie może  przebywać więcej niż 10 osób;
      7. pomieszczenia poczekalni dla interesantów Wydziału Komunikacji oraz pomieszczenia administracyjne, w których następuje obsługa zwiększonej ilości interesantów są regularnie ozonowane;
  1. obsługa interesantów odbywa się w następujących godzinach:
    1. Wydział Komunikacji: poniedziałek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00), wtorek w godz. 7-14.00 (ostatnie wejście o 13.30), środa w godz. 7-14.00 (ostatnie wejście o 13.30), czwartek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00), piątek w godz. 7-14.30 (ostatnie wejście o 14.00);
    2. pozostałe komórki organizacyjne – 7-15 (ostatnie wejście o 14.30); kasa urzędu – 7-14;
  2. zachęca się interesantów do kontaktu z urzędnikami, załatwiania spraw i uzyskiwania informacji drogą  telefoniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej, operatora pocztowego, firmy kurierskiej oraz platformy epuap.gov.pl;
  3. radni Rady Powiatu Nakielskiego i członkowie Zarządu Powiatu Nakielskiego poruszają się swobodnie po wszystkich siedzibach urzędu, przy zastosowaniu środków ochrony osobistej, określonych w przepisach prawa i po dezynfekcji rąk;
  4. kasa urzędu pozostaje otwarta, jednak zachęca się interesantów do dokonywania wszelkich opłat w drodze przelewu na nr konta: 30 8179 0009 0000 6288 2000 0070 lub kartą w siedzibie urzędu. Po godzinie 14 płatność w siedzibie urzędu możliwa jest wyłącznie kartą;
  5. w godzinach pracy urzędu, w dni robocze, przed siedzibą budynku A, a także przed siedzibą Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Nakle nad Notecią i w Szubinie wystawia się skrzynki podawcze, w których wnioskodawcy umieszczają dokumenty papierowe w sytuacji, gdy świadomie rezygnują z bezpośredniego ich doręczenia pracownikowi urzędu. Procedurę postępowania dokumentami papierowymi określa odrębne zarządzenie;
  6. pracownicy obsługi bezpośredniej stosują środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  7. rezerwacja wizyty w Wydziale Komunikacji w sprawie rejestracji i kasacji pojazdu odbywa się w drodze telefonicznej (pod numerem: 52 386 66 36) lub osobiście w punkcie obsługi klienta na parterze budynku A.

Baza numerów telefonów i adresów email znajduje się na stronie powiat-nakielski.pl w zakładce „kontakt” oraz na drzwiach urzędu. 

Numer do Biura Obsługi Klienta, które połączy Państwa w każdej sprawie do właściwego urzędnika: 52 386 66 22




Data dodania 07 czerwca 2021

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.